CV Maurice

In 1999 begon ik bij Interpolis met mijn online avontuur. Of er ‘ook hypotheken via internet verkocht konden worden?’ was de vraag. Ik had geen idee, maar ik ging op onderzoek uit.

Sindsdien ben ik werkzaam als online optimizer, strateeg of manager. Eerst aan de klantkant: Interpolis, Rabobank en Achmea. Daarna als interimmer en vervolgens met mijn eigen CRO-bureau: Online Dialogue.

Sinds dit jaar ben ik begonnen met een nieuwe uitdaging: Symplytics. Een tool die MKB’ers moet gaan helpen om via slimme algoritmes, micro-alerts en tips en tricks hun website beter te maken. We proberen onze kennis in een tool te stoppen waardoor de investering voor iedere MKB’er haalbaar is. 

Tussendoor doe ik dan ook nog interim opdrachten om voeling te houden met de (CRO)praktijk (en omdat dat vaak gewoon hele leuke opdrachten zijn).

Gemene deler bij bovengenoemde rollen is het feit dat ik bedrijven wil helpen hun (mobiele) website beter te maken. Het binnenhalen van traffic heeft iedereen wel redelijk op orde. Maar hoe zorg je ervoor dat je online bezoeker ook converteert? Conversie optimalisatie is bij grote bedrijven vaak nog een ondergeschoven kind maar oh zo noodzakelijk voor de verdere groei van een bedrijf. Met mijn bijna 20 jaar online ervaring help ik je graag mee, je online doelstellingen te bereiken of zelfs te overtreffen.


Mijn werkzaamheden tot nu toe:













Daarnaast was ik lang werkzaam bij de Achmea/Rabobank organisatie:

















Zie meer informatie op LinkedIn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten